Er vinn-vinn blitt en klisje eller er det fortsatt en viktig verdi?

DM dagen

For oss i Dialog er det verdi nummer 1!

Derfor er vi, i alle våre prosesser og i alle ledd, opptatt av at alle sammen drar i samme retning og har fokus på samme mål.

Vi har litt lyst å fortelle om hvorfor en vinn-vinn situasjon er det Dialog Norge alltid forsøker å oppnå i hverdagen.

Et godt eksempel er at vi alltid følger nøye med på resultater av kampanjer og lønnsomheten i disse for kunden.
For en måned siden, så startet vi en kampanje for en kunde og etter endel samtaler viste det seg at resultatet var ikke som forventet. Målgruppen responderte ikke bra på kampanjen, noe som kan ha å gjøre med timing, segmentering, budskap, …

Istedenfor å fortsette å ringe resten av listen som vi var blitt enige om i avtalen, så stoppet vi kampanjen og gjorde en analyse.
Det viste seg at målgruppen var ikke like «varm» som vi hadde antatt. Vi endret målgruppen og budskapet og klarte å levere en lønnsom kampanje.

Det kostet Dialog Norge litt ekstra tid og medførte ekstra kostnader, men en fornøyd kunde er mer enn verdt det.

  • VINN: kunden får en lønnsom kampanje
  • VINN Dialog Norge bygger en langsiktig samarbeid med organisasjonen
  • VINN: våre kommunikatører får en positiv opplevelse (det er veldig demotiverende med å bare få nei)
  • VINN de giverne vi ringer opplever samtalen som relevant og ikke plagsom

Hvordan oppnår din bedrift en vinn-vinn situasjon?

Er vinn-vinn blitt en klisje eller er det fortsatt en viktig verdi?

DM dagen

For oss i Dialog er det verdi nummer 1!

Derfor er vi, i alle våre prosesser og i alle ledd, opptatt av at alle sammen drar i samme retning og har fokus på samme mål.

Vi har litt lyst å fortelle om hvorfor en vinn-vinn situasjon er det Dialog Norge alltid forsøker å oppnå i hverdagen.

Et godt eksempel er at vi alltid følger nøye med på resultater av kampanjer og lønnsomheten i disse for kunden.
For en måned siden, så startet vi en kampanje for en kunde og etter endel samtaler viste det seg at resultatet var ikke som forventet. Målgruppen responderte ikke bra på kampanjen, noe som kan ha å gjøre med timing, segmentering, budskap, …

Istedenfor å fortsette å ringe resten av listen som vi var blitt enige om i avtalen, så stoppet vi kampanjen og gjorde en analyse.
Det viste seg at målgruppen var ikke like «varm» som vi hadde antatt. Vi endret målgruppen og budskapet og klarte å levere en lønnsom kampanje.

Det kostet Dialog Norge litt ekstra tid og medførte ekstra kostnader, men en fornøyd kunde er mer enn verdt det.

  • VINN: kunden får en lønnsom kampanje
  • VINN Dialog Norge bygger en langsiktig samarbeid med organisasjonen
  • VINN: våre kommunikatører får en positiv opplevelse (det er veldig demotiverende med å bare få nei)
  • VINN de giverne vi ringer opplever samtalen som relevant og ikke plagsom

Hvordan oppnår din bedrift en vinn-vinn situasjon?

følg oss på linkedin