Lojalitetssamtaler B2C

LOJALITETSSAMTALER ER VÅRT SPESIALOMRÅDE

Vi har tilegnet oss kunnskap og erfaring gjennom mange år og er i dag en av de ledende leverandørene på det norske organisasjonsmarkedet på dette området.

Dialog har fokus på å identifisere tidspunkter i giversyklusen hvor det er lønnsomt å kommunisere med giveren og hvor telemarking er den mest effektive kanalen å kommunisere gjennom, enten alene eller integrert med andre kanaler.

De fleste vet at det er rimeligere å ta vare på en eksisterende giver enn å skaffe seg en ny. Det er også mye enklere å kommunisere med personer som man allerede har en relasjon til. Vi utnytter det potensiale som ligger i å bygge- og utvikle relasjonen som våre kunder har til sine eksisterende givere.

Effektmålet vårt er at våre kunders givere skal få en bedre relasjon til sin organisasjon etter at vi har snakket med dem, uansett resultat.

flerfargede tau som kommer fra forskjellige retninger som forbinder i midten

LOJALITETSSAMTALER ER VÅRT SPESIALOMRÅDE

Vi har tilegnet oss kunnskap og erfaring gjennom mange år og er i dag en av de ledende leverandørene på det norske organisasjonsmarkedet på dette området.

Dialog har fokus på å identifisere tidspunkter i giversyklusen hvor det er lønnsomt å kommunisere med giveren og hvor telemarking er den mest effektive kanalen å kommunisere gjennom, enten alene eller integrert med andre kanaler.

De fleste vet at det er rimeligere å ta vare på en eksisterende giver enn å skaffe seg en ny. Det er også mye enklere å kommunisere med personer som man allerede har en relasjon til. Vi utnytter det potensiale som ligger i å bygge- og utvikle relasjonen som våre kunder har til sine eksisterende givere.

Effektmålet vårt er at våre kunders givere skal få en bedre relasjon til sin organisasjon etter at vi har snakket med dem, uansett resultat.

Relasjonsbygging

Vi har alltid som målsetting å finne den perfekte balansen mellom kortsiktig resultat og langsiktig relasjon i hver samtale. Vi bygger relasjon og styrker tilliten mellom giver og organisasjon.

Våre suksesskriterier er:

Gode målgruppeanalyser i forkant av kampanjer

Gode responsanalyser i etterkant av kampanjer

«Den gode samtalen»

Erfarne kommunikatører

Fokus på lønnsomhet for våre kunder

Kvalitet i hver leveranse

glad mann som håndhilser en kvinne
Relasjonsbygging

Vi har alltid som målsetting å finne den perfekte balansen mellom kortsiktig resultat og langsiktig relasjon i hver samtale. Vi bygger relasjon og styrker tilliten mellom giver og organisasjon.

Våre suksesskriterier er:

Gode målgruppeanalyser i forkant av kampanjer

Gode responsanalyser i etterkant av kampanjer

«Den gode samtalen»

Erfarne kommunikatører

Fokus på lønnsomhet for våre kunder

Kvalitet i hver leveranse

Tjenester

Våre tjenester innenfor lojalitet inkluderer:

Velkomstsamtaler

Konverteringssamtaler

Hevingssamtaler

Fornyingsamtaler

Påminnersamtaler

Winbacksamtaler

Ønsker du å vite mer om vår arbeidsmodell ta kontakt med oss på dialog@dialognorge.no eller ta kontakt med Terje Schea direkte på terje@dialognorge.no

telemarketing crm samtale typer
Tjenester

Våre tjenester innenfor lojalitet inkluderer:

Velkomstsamtaler

Konverteringssamtaler

Hevingssamtaler

Fornyingsamtaler

Påminnersamtaler

Winbacksamtaler

Ønsker du å vite mer om vår arbeidsmodell ta kontakt med oss på dialog@dialognorge.no eller ta kontakt med Terje Schea direkte på terje@dialognorge.no

Referanser
hørselshemmede landsforbund logo
Chris Lyngaas
HLF
Markedsrådgiver
Vi bruker Dialog til pleie av faste givere og salg av kalendere. Dialog leverer gode resultater og rapporter. De er også samvittighetsfulle i sitt arbeid. Anbefales!
WWF logo
Steinar Johansen
WWF Verdens Naturfond
Giveransvarlig
WWF Verdens naturfond har samarbeidet med Dialog siden 2015, og vi er svært fornøyd med tjenestene de har levert for oss. Dialog har gjennomført lojalitetssamtaler, hevesamtaler og konverteringssamtaler med fokus på kvalitet og resultater. Dialog er en viktig partner for WWF i arbeidet med å skape engasjerte og fornøyde givere.
regnskogfondet logo
Marianne Beichmann
Regnskogfondet
Markedsrådgiver
Vi har jobbet med Dialog i flere år og er veldig godt fornøyde. Dialog står for en viktig del av vårt CRM-løp. Vi opplever at Dialog er noe mer enn et TM-byrå. De kommer også med gode innspill om videreutvikling for å øke inntektsmuligheter. Det er svært sjelden vi mottar negative tilbakemeldinger på telefonkontakten Dialog har med våre givere. Men gjør vi det tar Dialog fatt i situasjonen med en gang, avklarer de faktiske forhold og korrigerer. Kommunikasjonen med Dialog går også greit. Vi får raske svar, gode rapporter og de er alltid imøtekommende.
Vi kan anbefale Dialog på det varmeste.
Noen av våre kunder

Kontakt oss
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby? Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea
e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45
Kontakt oss
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby?
Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea
e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45 
Vårt kontor
Verksgaten 1A, 4013 Stavanger
E-post
dialog@dialognorge.no
Telefon
51 21 19 19