Et virtuelt callsenter

Vi er et virtuelt callsenter!

Dialog Norge er et godkjent callsenter med en forskjell. Vi er et relativt lite telemarketing-byrå som har spesialisert seg på lojalitetssamtaler for humanitære organisasjoner. Vi er et virtuelt callsenter, det vil si at alle våre ansatte jobber fra sitt eget hjemmekontor. Alle våre medarbeidere er godt voksne og har mye erfaring innen telemarketing, fundraising og kundeservice og brenner for humanitært arbeid.

Vi er et virtuelt callsenter!

Dialog Norge er et godkjent callsenter med en forskjell. Vi er et relativt lite telemarketing-byrå som har spesialisert seg på lojalitetssamtaler for humanitære organisasjoner. Vi er et virtuelt callsenter, det vil si at alle våre ansatte jobber fra sitt eget hjemmekontor. Alle våre medarbeidere er godt voksne og har mye erfaring innen telemarketing, fundraising og kundeservice og brenner for humanitært arbeid.

Om oss

Terje Schea startet Dialog i 2010, da som Dialog Telemarketing NUF. I 2016 ble driften overført til Dialog Norge AS. Dette innebar ingen endringer for våre kunder og samarbeidspartnere, vi er fortsatt samme team og eier.

Dialog har to fokusområder:
Lojalitetsamtaler for organisasjonsmarkedet samt leadsgenerering og møtebooking for bedriftsmarkedet.

Om oss

Terje Schea startet Dialog i 2010, da som Dialog Telemarketing NUF. I 2016 ble driften overført til Dialog Norge AS. Dette innebar ingen endringer for våre kunder og samarbeidspartnere, vi er fortsatt samme team og eier.

Dialog har to fokusområder:
Lojalitetsamtaler for organisasjonsmarkedet samt leadsgenerering og møtebooking for bedriftsmarkedet.

Ledende på organisasjonsmarkedet

Vi kan i dag skryte av å være et av de telemarketingselskapene i Norge som har flest kunder blant humanitære organisasjoner.

Ledende på organisasjonsmarkedet

Vi kan i dag skryte av å være et av de telemarketingselskapene i Norge som har flest kunder blant humanitære organisasjoner.

Den gode samtalen

Vi tror at å være et mindre telemarketingbyrå gjør at vi kan holde bedre fokus på den gode samtalen.

Hver enkelt telefonsamtale er viktig og dette er noe vi kvalitetssikrer daglig. Alle givere skal bli behandlet individuelt og vi er opptatt av den enkeltes giverreise.

Vi bygger broer, videreformidler, lytter og informerer slik at dere som organisasjon blir bedre kjent med giverne deres.

 

Den gode samtalen

Vi tror at å være et mindre telemarketingbyrå gjør at vi kan holde bedre fokus på den gode samtalen.

Hver enkelt telefonsamtale er viktig og dette er noe vi kvalitetssikrer daglig. Alle givere skal bli behandlet individuelt og vi er opptatt av den enkeltes giverreise.

Vi bygger broer, videreformidler, lytter og informerer slik at dere som organisasjon blir bedre kjent med giverne deres.

 

Noen av våre kunder

Noen av våre kunder

Kontakt oss
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby? Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea
e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45
Kontakt oss
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby?
Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea
e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45 
Vårt kontor
Verksgaten 1A, 4013 Stavanger
E-post
dialog@dialognorge.no
Telefon
51 21 19 19