FUNDRAISING OG LOJALITETSSAMTALER ER VÅRT SPESIALOMRÅDE
Vi har gjennom mange år tilegnet oss kunnskap og erfaring i fundraising og lojalitetssamtaler, og er i dag en av de ledende leverandørene på det norske organisasjonsmarkedet på disse områdene.
Våre spesialområder innen fundraising er å verve nye givere, ta vare på nåværende og vinne tilbake frafalte givere. Dialog har fokus på å identifisere tidspunkter i giversyklusen hvor det er lønnsomt å kommunisere med giveren og hvor telemarketing er den mest effektive kanalen å kommunisere gjennom, enten alene eller integrert med andre kanaler.
Vi er et godkjent callsenter som er eksperter i relasjonsbygging! De fleste vet at det er rimeligere å ta vare på en eksisterende giver enn å skaffe seg en ny. Det er også mye enklere å kommunisere med personer som man allerede har en relasjon til. Vi utnytter det potensiale som ligger i å bygge- og utvikle relasjonen som våre kunder har til sine eksisterende givere.
Effektmålet vårt er at våre kunders givere skal få en bedre relasjon til sin organisasjon etter at vi har snakket med dem, uansett resultat.
FUNDRAISING OG LOJALITETSSAMTALER ER VÅRT SPESIALOMRÅDE
Vi har gjennom mange år tilegnet oss kunnskap og erfaring i fundraising og lojalitetssamtaler, og er i dag en av de ledende leverandørene på det norske organisasjonsmarkedet på disse områdene.
Våre spesialområder innen fundraising er å verve nye givere, ta vare på nåværende og vinne tilbake frafalte givere. Dialog har fokus på å identifisere tidspunkter i giversyklusen hvor det er lønnsomt å kommunisere med giveren og hvor telemarketing er den mest effektive kanalen å kommunisere gjennom, enten alene eller integrert med andre kanaler.
Vi er et godkjent callsenter som er eksperter i relasjonsbygging! De fleste vet at det er rimeligere å ta vare på en eksisterende giver enn å skaffe seg en ny. Det er også mye enklere å kommunisere med personer som man allerede har en relasjon til. Vi utnytter det potensiale som ligger i å bygge- og utvikle relasjonen som våre kunder har til sine eksisterende givere.
Effektmålet vårt er at våre kunders givere skal få en bedre relasjon til sin organisasjon etter at vi har snakket med dem, uansett resultat.
Relasjonsbygging
God relasjonsbygging mellom organisasjon og giver er ekstremt viktig. Vi har alltid som målsetting å finne den perfekte balansen mellom kortsiktig resultat og langsiktig relasjon i hver samtale. Vi bygger relasjon og styrker tilliten mellom giver og organisasjon.
Våre suksesskriterier er:
Gode målgruppeanalyser i forkant av kampanjer
Gode responsanalyser i etterkant av kampanjer
«Den gode samtalen»
Erfarne kommunikatører
Fokus på lønnsomhet for våre kunder
Kvalitet i hver leveranse
Relasjonsbygging
God relasjonsbygging mellom organisasjon og giver er ekstremt viktig. Vi har alltid som målsetting å finne den perfekte balansen mellom kortsiktig resultat og langsiktig relasjon i hver samtale. Vi bygger relasjon og styrker tilliten mellom giver og organisasjon.
Våre suksesskriterier er:
Gode målgruppeanalyser i forkant av kampanjer
Gode responsanalyser i etterkant av kampanjer
«Den gode samtalen»
Erfarne kommunikatører
Fokus på lønnsomhet for våre kunder
Kvalitet i hver leveranse

Tjenester
Våre tjenester innenfor fundraising og lojalitet inkluderer:
Velkomstsamtaler
Konverteringssamtaler
Hevingssamtaler
Fornyingsamtaler
Påminnersamtaler
Winbacksamtaler
Vi tilbyr også kampanjer der vi kombinerer telemarketing med SMS-kampanjer, Vipps-kampanjer og Facebook-kampanjer for å rekruttere nye givere. Ønsker du å vite mer om vår arbeidsmodell ta kontakt med oss på dialog@dialognorge.no eller ta kontakt med Terje Schea direkte på terje@dialognorge.no
Tjenester
Våre tjenester innenfor fundraising og lojalitet inkluderer:
Velkomstsamtaler
Konverteringssamtaler
Hevingssamtaler
Fornyingsamtaler
Påminnersamtaler
Winbacksamtaler
Vi tilbyr også kampanjer der vi kombinerer telemarketing med SMS-kampanjer, Vipps-kampanjer og Facebook-kampanjer for å rekruttere nye givere. Ønsker du å vite mer om vår arbeidsmodell ta kontakt med oss på dialog@dialognorge.no eller ta kontakt med Terje Schea direkte på terje@dialognorge.no

Referanser


e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby? Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45