GIVERSERVICE – EN LØNNSOM INVESTERING
En ivaretatt giver er en fornøyd giver! Det er rett og slett slik at en av nøklene til fundraisingsuksess ligger i god giver- og medlemsservice. Mens mange organisasjoner ser på giverservice som et nødvendig onde er det på høy tid å se annerledes på det: tenk på giverservice som din mest lønnsomme investering! Enten du er en liten organisasjon med få givere eller en stor organisasjon med mange medlemmer og flere giverservicemedarbeidere, kan du møte på utfordringer med ressurser og kapasitet. Derfor har vi nå utvidet vår giverserviceavdeling og står klar til å ta imot nye kunder!
Vi kan hjelpe deg med alt av giverservice fra A til Å, eller gi giverserviceavdelingen din ekstra støtte i ekstra travle perioder.
Våre ansatte er trent i den gode samtalen og har kompetanse i ulike CRM-løsninger som Cornerstone, Solidus, Profundo med flere, og vi kan oppdatere systemene direkte etter behov, få full innsikt i giverhistorikk og loggføre samtalen, slik at dere i organisasjonen ikke trenger å bruke ressurser for å sende oppgaver til oss. Dere sitter også igjen med historikken på alt som er utført.
Interessert i en uforpliktende prat om giverservice?
Ta kontakt med oss.
GIVERSERVICE – EN LØNNSOM INVESTERING
En ivaretatt giver er en fornøyd giver! Det er rett og slett slik at en av nøklene til fundraisingsuksess ligger i god giver- og medlemsservice. Mens mange organisasjoner ser på giverservice som et nødvendig onde er det på høy tid å se annerledes på det: tenk på giverservice som din mest lønnsomme investering! Enten du er en liten organisasjon med få givere eller en stor organisasjon med mange medlemmer og flere giverservicemedarbeidere, kan du møte på utfordringer med ressurser og kapasitet. Derfor har vi nå utvidet vår giverserviceavdeling og står klar til å ta imot nye kunder!
Vi kan hjelpe deg med alt av giverservice fra A til Å, eller gi giverserviceavdelingen din ekstra støtte i ekstra travle perioder.
Våre ansatte er trent i den gode samtalen og har kompetanse i ulike CRM-løsninger som Cornerstone, Solidus, Profundo med flere, og vi kan oppdatere systemene direkte etter behov, få full innsikt i giverhistorikk og loggføre samtalen, slik at dere i organisasjonen ikke trenger å bruke ressurser for å sende oppgaver til oss. Dere sitter også igjen med historikken på alt som er utført.
Interessert i en uforpliktende prat om giverservice?
Ta kontakt med oss.
HVORFOR SKAL DU LA
OSS HJELPE DEG?
- Kvalitet: Vi tar giverservice til et nytt nivå, med data-drevne metoder for å styrke dine giverforhold.
- Fleksibilitet: Ingen flere søvnløse netter. Vi har alltid tilstrekkelig kapasitet.
- Kontinuitet: Våre systemer for opplæring og datalagring betyr at du aldri må starte fra scratch.
- Redusert risiko: Vi holder styr på lover og forskrifter slik at du ikke trenger å bekymre deg.
- Kostnadseffektiv: Med Dialog får du mest mulig ut av hver krone investert i giverservice.
HVORFOR SKAL DU LA
OSS HJELPE DEG?
- Kvalitet: Vi tar giverservice til et nytt nivå, med data-drevne metoder for å styrke dine giverforhold.
- Fleksibilitet: Ingen flere søvnløse netter. Vi har alltid tilstrekkelig kapasitet.
- Kontinuitet: Våre systemer for opplæring og datalagring betyr at du aldri må starte fra scratch.
- Redusert risiko: Vi holder styr på lover og forskrifter slik at du ikke trenger å bekymre deg.
- Kostnadseffektiv: Med Dialog får du mest mulig ut av hver krone investert i giverservice.

NØKKEL TIL FUNDRAISINGSUKSESS
Siden 2010 har vi hjulpet humanitære organisasjoner i Norge å nå fundraisingmålene sine, en telefonsamtale av gangen.
Underveis har vi oppdaget at en ivaretatt og fornøyd giver er en trofast giver. Det er rett og slett slik at en av nøklene til fundraisingsuksess ligger i god giver- og medlemsservice. Mens mange organisasjoner ser på giverservice som et nødvendig onde er det på høy tid å se annerledes på det: tenk på giverservice som din mest lønnsomme investering!
Lite Pro-Tip: Den vanligste grunnen til frafall av givere? De bytter bank og glemmer å oppdatere giveravtalen. En liten telefon kan redde forholdet!
Fokuser på det som virkelig teller – din kjernevirksomhet.
Interessert i en uforpliktende prat om giverservice?
Ta kontakt med oss.
NØKKEL TIL FUNDRAISINGSUKSESS
Siden 2010 har vi hjulpet humanitære organisasjoner i Norge å nå fundraisingmålene sine, en telefonsamtale av gangen.
Underveis har vi oppdaget at en ivaretatt og fornøyd giver er en trofast giver. Det er rett og slett slik at en av nøklene til fundraisingsuksess ligger i god giver- og medlemsservice. Mens mange organisasjoner ser på giverservice som et nødvendig onde er det på høy tid å se annerledes på det: tenk på giverservice som din mest lønnsomme investering!
Lite Pro-Tip: Den vanligste grunnen til frafall av givere? De bytter bank og glemmer å oppdatere giveravtalen. En liten telefon kan redde forholdet!
Fokuser på det som virkelig teller – din kjernevirksomhet.
Interessert i en uforpliktende prat om giverservice?

e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45
Ønsker du å finne ut mer om hva vi kan tilby? Ta kontakt med Daglig Leder Terje Schea e-post: terje@dialognorge.no / tlf: 21 39 60 45