Seniorrådgiver marked, Regnskogfondet
Marianne Beichmann
Kunde: Regnskogfondet
Størrelse: 3 mln givere
Tidsperiode: des 2022 - jan 2023
Aktiviteter: kalendersalg, hevingskampanje
Målgruppe/utvalg: 200 personer
Våre beste tips | Kundecase – februar 2023
Slik økte Regnskogfondet inntektene med 17%
De har jevnlige aktiviteter og et godt rykte, men det var ikke nok til å samle inn X MNOK organisasjonen trengte for å kunne gjøre a, b, c. De inviterte oss i Dialog for å kartlegge mulighetene. Under kartleggingen avdekket vi et stort potensial hos eksisterende givere, gjennom å aktivere dem og gi dem en mulighet til å bidra med mer.
Kampanjen varte i 2 uker, med et utvalg av 200 navn. Vi stilte med et team på 5 personer.
Med svarprosent på 62% og akseptrate på 35%, økte inntektene med 17% per giver.