Seniorrådgiver marked, Regnskogfondet

Marianne Beichmann

Font

Kunde: Regnskogfondet

Størrelse: 3 mln givere

Tidsperiode: des 2022 - jan 2023

Aktiviteter: kalendersalg, hevingskampanje

Målgruppe/utvalg: 200 personer

Triangle, Rectangle
Våre beste tips | Kundecase – februar 2023

Slik økte Regnskogfondet inntektene med 17%

De har jevnlige aktiviteter og et godt rykte, men det var ikke nok til å samle inn X MNOK organisasjonen trengte for å kunne gjøre a, b, c. De inviterte oss i Dialog for å kartlegge mulighetene. Under kartleggingen avdekket vi et stort potensial hos eksisterende givere, gjennom å aktivere dem og gi dem en mulighet til å bidra med mer.

Kampanjen varte i 2 uker, med et utvalg av 200 navn. Vi stilte med et team på 5 personer.

Med svarprosent på 62% og akseptrate på 35%, økte inntektene med 17% per giver.

Regnskogfondet har en stor givermasse og jobber kontinuerlig med å verve nye givere.

Se flere kundecaser

LES MER
En liten pause på schiphol på vei til Norge
Kundecase – 30. november 2023
Vision care, Interior design, Glasses, Table, Furniture, Tableware, Sleeve, Eyewear, Wood, Desk
Hvordan forvandle en engangsgiver til en langvarig støttespiller?
Kundecase – 30. november 2023
Social group, Smile, Comfort, Plant, Community
LES MER
Jobb fra hjemmekontor med fleksibel arbeidstid og fastlønn
Kundecase – 30. november 2023