Font

Ledige stillinger

Human body, Gesture, Font

Prøv vår TM-kalkulator

Hva koster egentlig en TM-kampanje? Og hva kan du forvente å sitte igjen med? Med mange års erfaring har vi etter hvert gode nok erfaringstall til at vi tør å anslå resultater lenge før vi har begynt å ringe.

Vi har laget kalkulatorer for ulike TM-kampanjer for giverlojalitet og fundraising, så du kan leke deg litt med tall. Disse gir deg en god idé både om kostnad og ROI, men husk at hvis du vil ha et formelt tilbud, må du ta kontakt med oss direkte.

Konverteringskalkulator

Konverteringskampanjer, der vi tar kontakt med ulike leads og konverterer dem til fastgiver eller medlem, er noe av det vi gjør aller mest av. Vi ringer alltid leads som har uttrykt en interesse for din organisasjon og hjertesak, og selv om vi ser noe variasjon på bakgrunn av hvor leadsene kommer fra, er resultatene likere enn man skulle tro.

Hevingskalkulator

Hevingskampanjer er når vi tar kontakt med trofaste støttestpillere og spør om de kunne tenke seg å heve det faste gavebeløpet sitt.

Dette er en veldig innbringende samtaletype - men den er også lojalitetsbyggende. Tenk deg selv: hvor ofte er du i faktisk dialog med giverne dine? Når vi gjør målinger i etterkant av disse kampanjene ser vi at selv givere som takket nei takk til heving, både gir flere gaver og har lavere frafall enn givere vi ikke fikk tak i på telefonen.

Hvor innbringende er en hevingskampanje, spør du? Sjekk selv!

Dropoutkalkulator

I en dropoutkampanje tar vi kontakt med givere som har hoppet over minst to månedlige betalinger (men ikke flere enn seks). Vi regner dette mest som en giverservicesamtale (les vår blogg med fem tips til proaktiv og inntektsøkende giverservice), men det er også en innbringende aktivitet.

Hvert år henter vi inn millioner i inntekter for organisasjoner gjennom dropoutsamtaler. Sjekk hvor mye din organisasjon kan regne med å hente inn igjen om dere tok dropoutsamtaler til alle givere som forvinner i løpet av et år!