Alle | Aktuelt | Kundecaser
Våre beste tips


Altfor mange organisasjoner taper millioner fordi de ikke tør å være tydelige nok. Det var utgangspunktet da vi inviterte til Fundraisinghalvtimen i august, et webinar som denne gangen handlet om å våge mer i kommunikasjonen.
Fundraising-halvtimen. Hva er vi egentlig redde for?
26.august 2025
Aktuelt



Proaktiv giverservice
Blogg - april 2024
Dialogmetoden: fem konkrete tips til hvordan du kan øke inntekter og begrense frafall ved hjelp av proaktiv giverservice.



Slik økte Dyrevernalliansen antallet fastgivere med 10% i første kvartal
Kundecaser | september 2024
Dyrevernalliansen har en løpende rekrutteringsstrategi med oppsiktsvekkende resultater!

Fra bare NEI til 3 millioner på ett år. Norsk Folkehjelps B2B-prosjekt "Ansett en minehund".
Kundecase

Proaktiv giverservice: fem konkrete tips til hvordan du kan øke inntekter og begrense frafall med Dialogmetoden.
Blogg
